Klantenservice medewerker

in Hofstade of Ninove of Geraardsbergen

;

Groep Thoen is dé mobiliteitspartner voor het zuiden van Oost-Vlaanderen voor de merken Volkswagen, Audi, SEAT, CUPRA, ŠKODA, Volkswagen bedrijfswagens en Ford. Het is een snelgroeiende groep met ca. 200 medewerkers, tewerkgesteld in zo’n 9 vestigingen verspreid van de Dendervallei tot de Vlaamse Ardennen. Vertrouwen, gastvrijheid, respect en uitstekende service zijn de waarden die we hier bij ons hoog in het vaandel dragen. Ons doel is een uitzonderlijke klantenbeleving en tevredenheid.

https://groepthoen.be

Groep Thoen is op zoek naar een klantenservice medewerker.

Wat ga je precies doen?

  • In deze functie ondersteun je de verschillende afdelingen.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en staat dus in voor het onthaal en de begroeting van al onze klanten.

  • Je behandelt de binnenkomende oproepen betreffende verkoop, onderhoud en herstellingen.

  • Je blinkt uit in communicatie, waardoor de klant steeds op de hoogte is en weet wat te verwachten.

  • In de directe receptie ontvang je de klanten bij hun voertuig. Je overloopt de geplande werkzaamheden en noteert eventuele opmerkingen van de klant.

  • Je helpt de klant bij kleine onverwachte interventies vb. bijvullen olie, bandenspanningscontrole, ... .

  • Het verzorgen van administratieve taken, zoals het verwerken van online afspraken, behoort ook tot je takenpakket.

  • Bij teruggave van de wagen aan de klant overloop je de uitgevoerde werken en de bijhorende factuur.

  • Samen met je collega's ben je medeverantwoordelijk voor het huurwagenpark. Je houdt de netheid van de wagens in het oog en zorgt ervoor dat de wagens klaarstaan op het afgesproken tijdstip.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • We zoeken iemand die werkplezier haalt uit het contact met klanten. Motivatie is enorm belangrijk.

  • Technische kennis is geen must, eerder een pluspunt.

  • Je houdt van afwisseling en uitdaging, geen enkele werkdag is hetzelfde. Stress beïnvloedt je prestaties niet.

  • Administratieve taken kennen geen geheimen meer voor jou. Je bent organisatorisch sterk en punctueel.

  • Samen met je collega's zoek je naar oplossingen om de klant verder te helpen.

  • Je bent een echte teamplayer.

  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans en kan makkelijk overweg met een PC-klavier of laptop.

  • Je beschikt over rijbewijs B.

Wat bieden wij jou aan?

Een vaste job van onbepaalde duur met een aantrekkelijk loonpakket in lijn met jouw competenties en ervaring.

Op jaarbasis heb je 20 wettelijke vakantiedagen aangevuld met 6 ADV dagen op basis van een 39 uren week.
De mogelijkheid om te werken in een groeiend familiebedrijf met een aangename werkomgeving en een collegiale sfeer.

De kans om jouw talenten maximaal te ontwikkelen door interne vorming en gecertifieerde opleidingen.

Ben jij de collega die we zoeken en wil jij ons team komen versterken?

Solliciteer online en stuur ons jouw motivatie en CV door en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

Heb je je CV niet meteen bij de hand, niet erg, je kan deze later ook nog aan ons bezorgen.

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of "GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?